Tasques de gestió i coordinació activitats culturals
L’Ajuntament de Viladrau necessita poder disposar dels serveis d’una empresa física o jurídica, que realitzi les tasques de gestió i coordinació d’activitats culturals:
Les funcions assignades a aquest lloc de treball són les següents:
- Coordinació, gestió i seguiment de la Fira de la Castanya.
- Coordinació, gestió i seguiment dels actes del 20è aniversari del Ball de Bruixes.
- Comunicació i visualització xarxes 2.0 d’aquestes activitats
- Suport logístic de les activitats culturals que es realitzin a Viladrau
Horari: 10 hores mínimes setmanals. 5 hores (matí) i 5 hores (tarda) presencials a l’ajuntament i/o amb l’alcaldessa i/o amb la regidora de Dinamització econòmica i cultura.
Període: del 3 d’agost al 30 de novembre de 2016.
El cap de setmana de la Fira de la Castanya i el de Les Bruixes el seu horari serà de dedicació exclusiva (jornada complerta).
Propostes:
Presentar projecte de realització i proposta econòmica abans del divendres, 29 de juliol a les 14 hores.
Les propostes han d’incloure entre d’altres aspectes:
- Experiència en gestió de fires i activitats culturals de caire popular.
- Experiència i formació en temes de comunicació.
- Proposta econòmica i de possibles dies de treball.
Pressupost màxim: 6000 € (Impostos inclosos)